21 Kasım 2014 Cuma

Yeni ciciler :)


Geçen yazımda beyaza boyayıp rölyef yaptığım masamdan bahsetmiştim. Kendisini bir güzel vernikledim, pişman değilim :) Sandalyeler kusur kalmasın diye, gördüğünüz üzere onları da rölyefledim.
Üst kattaki balkonda unutulmuş yeşil plastik saksıyla tesadüf ettim sonra. İçindeki çiçekler gitmiş yazık… Kaçabilirsin ama saklanamazsın diyerek, hemen yatırıp onu da boyayıp gülledim. Baktım pek bir soluk oldu, rölyef kuruyunca stencilla gülleri yeşile boyadım sonra da üzerine kırık beyazla, kendi çapımda fırça eskitme yaptım. Desen böylece iyice çıktı ortaya. 

O ne! Bir de sulama şeysi kalmış yanında. Güneşten rengi fuşyadan uçuk pembeye dönüşmüş… Ponpon fırçamla tabii ki kırık beyaza boyadım :). Hep bir kırık beyaz (oysa tam da yılbaşı geliyor ne kırmızılar ne yeşiller boyarım diye düşünürken)! Üzerine desenine çoook  aşık olduğum peçetemden yapıştırdım.

O kadar sevdim ki desenin kırık beyazla uyumunu hemen bir de tepsi yaptım. Yeşil eskitme çok yakıştı desene. İşte! dedim, budur benim favori tepsim (en azından şimdilik)!Mini mini çok cici.

O da kesmedi bir de kavanoz boyayıp sarıp sarmaladım! 

Pek bir beğendim hepsini. Sanırım eylemlerim devam edecek :) aynı peçeteyle!

2 yorum :

  1. Merhabalar...
    Bboğunuzu henüz gördüm ve yaptıklarınızı çok beğendim. Elinize sağlık;ancak, naçizane bu işlerle ilgilenen birisi olarak, merakımı gidermek için malzemeye dair açıklama rica edeceğim sizden: akrilik boya ile pasta rölyef mi kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu işlerle ilgilenen birinin beğenmesine çok sevindim :) Rölyef pastayı ahşaplarda akrilik ve chalk paint, diğer yüzeylerde enamel, plastik boya ve chalk paint üzerine uyguluyorum. Hatta sandalyelerimde olduğu üzere hiç boyamadan da rölyeflediğim oluyor, yeter ki düz ve sert bir yüzey bulayım ;)

      Sil