12 Şubat 2014 Çarşamba

CO2 Fraksiyonel Lazer




Öncelikle, CO2 fraksiyonel lazerin mantığı nedir öğrenmek için internetten bulduğum en sade ve anlaşılır açıklamalara bir göz atalım:

Fraksiyonel lazer günümüzde geliştiren en etkili lazer tedavisidir. Son 10 yılda gelişen lazer teknolojisi ile; akne izi, gözenekler, yara izi, yanık izleri, yüz ve boyun kırışıklıklarının tedavilerinde önemli ilerlemeler kaydedilmiştir.

Etkili cilt gençleştirme, soyma, yara ve izlerinin, kırışıklıkların düzeltilmesinde 3 çeşit lazer ön plana çıkmıştır.
1.Erbium-glass:1540nm
2.Erbium-yağ:2940nm
3.CO2lazer:10650nm

Lazerin etkinlik derecesini belirleyen en önemli faktör lazer ışığının dalga boyudur. Dalga boyu lazerin deride hangi derinliğe indiğini gösteren bir parametredir. Er-glass ve Er- yağ sistemleri düşük dalga boylarına sahip lazerler olarak derinlikleri daha yüzeysel olup etkinlikleride daha sınırlı olmaktadır. Bu nedenle derinin alt katmanlarına inmeyi gerektiren izlerin ve kırışıklıkların tedavisinde başarı oranı düşmekte ve çoklu seans sayıları gerektirmektedir. CO2 fraksiyonel lazerler 10650nm dalga boyu ile cildin orta tabakası olan dermisin en derin kısımlarına nüfus ederek cilt yenileme, doldurma ve gençleştirme (farklı nedenle oluşan izlerin düzeltilmesinde) tedavilerinde kullanılır.





Benim lazer maceram !

Bu işe, bir çok doktorun tedavisi yok dediği, yüzümdeki kılcal damar çatlaklarını lazerle yakarak beni bu dertten büyük oranda kurtaran sevgili dermatoloğum  Arda Bey sayesinde bulaştım. Çeşitli nedenlerle kendisini her ziyaret edişimde mucize bir krem, vitamin, tedavi önermesi için sıkıştırdığım doktorum, cildimin iyi olduğunu sadece güneşten korunmam gerektiğini söyleyerek beni savuşturmaya çalışmaktan bıkmış olmalı ki sonunda bana fraksiyonel lazer yapmayı önerdi. Acısız, basit bir uygulama olmasına rağmen etkilerinin kalıcı ve yüz güldürücü olduğunu söyledi.
“Hekimden sorma çekenden sor” mantığıyla biraz araştırma yaptım ancak forum sitelerindeki birkaç tutarsız görüş dışında, bu işi deneyimlemiş ve adam gibi anlatmış birini bulamadım. Bunun nedeni sanırım, tüm bayanların, bana çok tuhaf gelen bir şekilde, bu gibi faaliyetlere katıldıklarını sır gibi saklamalarıydı. Hepsi doğuştan güzel bir cilde, yaşlanmayan genlere sahip (!) bu hemcinslerimi buradan kınıyorum. Her zamanki “Allah’ın bildiğini kuldan ne saklayayım” felsefemle, bilgi paylaşmanın, insanlara yardımcı olmanın, mutluluğun temel koşullarından biri olduğunu keşfettiğimden, bu konuda dilim döndüğünce sizi aydınlatmaya çalışacağım.
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, çıt kırıldım, acıya tahammülü olmayan bir yapınız varsa bu işe hiç kalkışmayın. İnternette yazdığı ya da doktorunuzun size söyleyeceği gibi acısız bir işlem değil. Hatta ömrü hayatımda böyle bir acı çekmedim desem yeridir.
Cildin ihtiyacına göre 1-6 seans yaptırmanız gereken fraksiyonel lazer biraz maliyetli bir işlem. Sanırım leke ve derin skarlar için 6 seans önerilirken benimki gibi amacı sadece cildin biraz toparlanması ve kollajen üretiminin bir miktar artması olanlar için  3 seansın yeterli gelebiliyormuş. Zaten genelde 3’er seanslık paketler halinde satılıyor. Seanslar 4-6 hafta arayla yapılıyor. Lazer sonrası cildin güneşten korunması gerektiğinden tedavi için kış ayları tercih ediliyor. Yoksa ciltte kalıcı olabilecek lekeler kalabilirmiş ki güneş olmayan havalarda bile 50 faktör koruyucu krem sürmeden dışarı çıkmamanız gerekiyor.
İlk Seans ve Sonrası
İlk seansımı Aralık sonu yaptırdım. Seanstan yarım saat kadar önce yüzüme anestezik bir krem sürüldü. İşlemin süresi sizin acıya ne kadar dayanabildiğinize bağlı olarak değişiyor. Ben bu konuda biraz metanetli olduğum için ara vermelerini istemedim. O nedenle seansı 15-20 dk’da bitirmek mümkün oldu. Daha önce de belirttiğim üzere oldukça acı veren bir uygulama. Odayı neredeyse nefes almayı güçleştirecek berbat bir yanık kokusu kaplıyor. Bildiğiniz cayır cayır yanıyorsunuz yani. Daha sonra yüzünüze anibiyotik içeren bir krem ve üzerine de bir yanık merhemi sürüyorlar. İşlemden sonraki 3 gün banyo, duş yasak diyerek sizi evinize postalıyorlar.  Muayenehaneden çıktığınızda herkes size bakıyor çünkü yüzünüz tüp patlamış gibi mor-kırmızı! Bu nedenle yanınıza güneş gözlüğü, şapka filan almanız iyi olur.
Bu arada acınızın geçmiş olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, hala acılar içinde yanmaktasınız. Cildinizi asla kuru bırakmamanız gerekiyor. Günde 3 kez antibiyotikli merhemi ve 5-10 kez de yanık merhemini sürmeniz iyileşme süresini rahat ve daha çabuk atlatmanız bakımından önemli.
İlk 3-4 gün değil insan içine çıkmak aynaya bakmanızı bile tavsiye etmem. Çalışıyorsanız planınızı buna göre yapın. En güzeli bir hafta işe gitmeyecek şekilde bir ayarlama yapmanız. Benim iyileşmem oldukça kısa sürdüğünden 5. gün işe gidebildim ama bu sürenin kişiden kişiye değişiklik gösterdiğini ve 10-12 güne kadar uzayabildiğini unutmayın.
Yine de en sıkıntılı dönem ilk 3 gün diyebilirim. Yüzünüzde yüzlerce minik kabuklu yara var, sanki yanaklarınıza,alnınıza  kum yapışmış gibi. Geceleri pek iyi uyuyamıyorsunuz.
4.gün banyoyla birlikte kabuklardan bir miktar kurtuluyorsunuz tabii lifleyerek ya da keseleyerek değil asla! Kendi kendine düşmeleri gerekiyor. 3.günden itibaren 50 faktör güneş kreminizi sürmeyi bir sonraki seansa kadar ihmal etmiyorsunuz.
10-15. gün cildiniz bebek gibi oluyor. Tüm acılara değer diyorsunuz. Sonra yavaş yavaş o tazelik yok oluyor. Bu arada bir ay geçmiş ve 2. seansınızın vakti gelmiş oluyor zaten.
2. Seans ve Sonrası

1.gün
2. seansımı bugün yaptırdım. İllk seansta başıma gelecekleri öğrendiğimden midir nedir sanki bu seans biraz daha rahat geçti. Canım yanmadı zannetmeyin sakın ama en azından ilk seansta olduğu gibi yarıda bırakıp, kaçıp gitmeyi düşünmedim. Yaklaşık bir buçuk saat sonra yanma hissi geçti, kırmızılık da biraz azaldı gibi. Ciddi bir kuruma olduğundan saatte bir yanık kremini sürüyorum. Kremi sürerken acıyor tabii biraz ve hafiften yanma başlıyor.

2.gün

Dünkü satırları yazdıktan sonra ilerleyen saatlerde ateşim çıktı. Hani güneşin altında fazlaca kalır ve haşlanırsınız, akşam hafif çıkar ateşiniz, sıtmalanır gibi olursunuz ya aynen öyle bir şey. Huzursuz, uykusuz, kötü bir gece...

Aynaya baktım az önce, bugünkü renklerimiz kara-mor! Yüzün her yeri minik yaracıklarla kaplı olduğundan esmerleşmiş gibi görünüyor insan.Dün küçük bir bölgede hafif kanama olmuştu. Lazer biraz derine mi kaçmış ne. Oldukça kötü, başıma iş açmaz umarım. Güney Korelilere benzemişim sanki, şişmiş yüzüm. 2. seansın olmasa bu surat iflah olmaz diye paniklerdim ama geçecek biliyorum. Yine de şuanda berbat hissettiğim gerçeğini değiştirmiyor bu. Sabır...

3.gün

Yine uykusuz bir gecenin ardından sıkıntılı bir gün. Doktor bu kez dozu biraz daha yükselttiğini söylemişti. İyileşmek biraz daha uzun zaman alacağa benzer bu kez. En kötüsü kaşıntı, gerçekten çıldırtıcı olabiliyor bazen. Banyo yapamamak da korkunç bir şey. Yarını iple çekiyorum.
Gelişmeleri her gün bu yazıyı güncelleyerek size aktarmaya devam edeceğim. Yorum bölümünü kullanarak siz de sorularınızı yöneltebilirsiniz, yanıtlamaya çalışırım.

4.gün

Banyoyla birlikte kabukların bir bölümünden kurtuldum ve rahatladım diyebilirim.

5. gün

Yüzüm insan içine çıkabilir bir hal almaya başladı. Kabukların döküldüğü, yeni cildin ortaya çıktığı bölgeler inanılmaz güzel, bebek cildi gibi. Tüm sıkıntıya rağmen "işte buna değer" dedirtecek cinsten bir güzellik :)

128 yorum :

  1. Toplam olarak ne kadar sürede bitti bu işlem
    ben yüzümdeki delikler için yaptırmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seans süresi yukarıda belirttiğim üzere sizin acıya ne kadar tahammül edebildiğinize bağlı olarak değişiyor. Ben 3 seanslık bir paket aldım ancak bazı kişisel nedenler yüzünden son seansı henüz yaptıramadım.
      Cildinizdeki skarların derinliğine ve sıklığına bağlı olarak doktorunuz kaç seans almanız gerektiğini söyleyecektir. Ya da sizi tatmin edici yanıt alana kadar seansları sürdürebilirsiniz. Sanırım bir yıl içinde maksimum 4-5 seans tedavi görebilirsiniz. Cilt çok inceldiği ve yaz aylarında yaptırmak riskli olduğu için fazlası önerilmiyor. Benim yaptırma amacım cildin biraz sıkılaşması olduğu için nasıl bir sonuç alacağınız konusunda size yardımcı olamayacağım. Ancak yüzümde su çiçeğinden kalan, çok derin olmamakla birlikte farkedilebilen bir deliğin 2 seans sonrası tamamen yok olduğunu söylemem umut verici olmalı sizin için :) Bunun yanı sıra, cilt leke ve skarları için, maliyeti çok daha düşük olmasına rağmen, yaptıranların çok yüz güldüren sonuçlar aldıklarını söyledikleri "dermaroller" uygulamasını da araştırmanızı tavsiye ederim. Sevgiler :)

      Sil
    2. Vortex ve Vortex Pro ile sadece 2 yilda Pazar payini %5’ten %35’e çikartip Medikal Estetik ve Guzellik sektorunde lider konuma gecen Ala Medikal Teknolojileri tarafindan gururla tanitilan rFix RadyoFrekans Cihazinin satisi Mart ayi ortasinda Guzellik ve Bakim 2016 Fuarinda satisa sunulacaktir.
      rFix Radyo Frekans cihazi Altin İgne ve Yuzeysel Bipolar Radyo Frekans teknolojileri ;
      Ithal rakiplerini cok uzecek uygun kosullarda hekim ve uzmanlarimiza ulastirilacaginin mujdesini sizlerle paylasmak isteriz.
      rFix cildinizi genclestirip yenilemenin yanisira ulke ekonomisinde yeni istahdam olanagi sağlayıp milyonlarca Turklirasi’nin ithalata harcanmasini engelleyerek ekonomizize buyuk destek olacaktir.

      Sil
    3. Gecin bu isi be insanlari kandirmaktan baska bisey degil tuzak tuzak ben gittim bana denildiki 3 seanstan sonra yüzun gecicek hicbirsey kalmiycak yuzunde 3 seansi gecirdim ve kisin yaptirdim hazirana kadar gecicek dendi gecmeyi birakin yüzumde lazer lekeleri kaldi biraz bekledim 3 4 ay fakat gecemedi mahkemeye basvurcam dava acicam

      Sil
  2. acaba fiyatını öğrenebilir miyim?ve hangi ildesiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acıbadem Hastanesinde 2.300.-TL civarıydı sanınırım, 3 seanslık paket almıştım.

      Sil
  3. Merhaba. Bu işlem cilt çatlakları için de yapılıyor mu ? Bi bilginiz var mı ? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle çok geç yanıt verdiğim için özür dilerim. Cilt çatlakları için pek uygun bir yöntem olduğunu sanmıyorum. Çatlaklar vücut yüzeyinde olduğundan örtünme ve de sürtünme sorun olur. Yüzümüzü örtmediğimizden (peçe takmıyorsak tabii:)) böyle bir sorun yok. Bildiğiniz tüp patlamış gibi bir yanık sözkonusu. Çatlaklara roller uygulamak daha mantıklı görünüyor. Sonuçta her ikisinin mantığı da cilde zarar verip toparlanmaya zorlamak. Siz yine de bir uzmana danışın tabii. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Maris.Ben de 20 Ekim ilk fraksiyonel co2 seansımı yaptirdim.Ben de ergenlikten kalma sivilce lekeleri var.Dedigin gibi kabuklar dokuldukten sonra bebek gibi taze bir cilt ortaya cikti.ama simdi ayni eski haline dondu cildim.Sanki hic lazer yaptirmamisim gibi.Ilk seansta hic fark olmamasi normal mi? 2.seansi dusunmelimiyim sence?Cevaplarsan cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) sivilce izlerine tam olarak etkisi kaç seansta görülür bilmiyorum. Seanstan hemen sonraki bebeksi cilt (taze cilt) çok uzun sürmüyor yazık ki arada hafif peelingler yapmak gerek. CO2 lazerin asıl sonuçlarını üç-altı ay sonra görüyorsunuz. Ben yaptırdığıma hiç pişman olmadım açıkçası. Aralık ayında 3. seansı yaptırıp sonrasında da yılda 2 seans şeklinde uygulamaya devam etme niyetindeyim. Bir şekilde cildinizi yenilenmesi için zorluyorsunuz ki bunun başka da bir yolu yok. Kremler ve peeling etki bakımından lazere göre çok yüzeysel kalıyor. Madem başladınız bir kaç seans devam edin derim. Lekeler için bir de tıraşlama yöntemi var bildiğim kadarıyla. Derin peeling de önerilebilir ama lazerden çok daha acılı ve riskli olduğu kesin. Doktorunuz etkilerini ne zaman göreceğinizi söyledi ve kaç seans önerdi? Siz de yanıt yazarsanız başka arkadaşlarımızın da yararlanmasını sağlarız. Sevgiler...

      Sil
    2. Doktorumla bugün görüştüm.Daha ilk seanstan sonra kaç seans olacağini kestirmemiz zor,bu uzun bir süreç dedi.2.seansi yapip üzerinden de bi 40-45 gün gectikten sonra bi tahminde bulunmak daha sağlıklı olur,sivilce lekeleri icin ilk seansta fark bekleme dedi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. fb a girmiyorum adatuna48@gmail.com a yazar mısınız ? Sevgiler...

      Sil
  6. Maris cevap yazdım ama yayinlanmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben göremedim yanıtınızı bir sorun oldu galiba :(

      Sil
    2. Şimdi gördüm :) teşekkürler, iyi haberlerinizi bekliyoruz o zaman, sanırım 2. Seansa karar verdiniz

      Sil
  7. Evet 2.seans 1 aralık.Gidiyorum.Haberler gelecek:-)iyi gunler

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıla bebek gibi bir ciltle gireceksiniz demek, ne güzel :) ben de Aralıkta yaptırmayı düşünüyorum ama ah o acı ve sonrasındaki bir kaç günkü sıkıntı yok mu...

    YanıtlaSil
  9. Aynen.Lazer sonrasındaki o ilk 3 gün nasil gozumde buyuyo.Resmen korkunç oluyorum ayna da kendi goruntumden korkuyorum. Ama kabuklar dokuldukten sonraki bebeksi cilt paha biçilemez ;-)

    YanıtlaSil
  10. Maris hanim size ulasmaya calistim adresiniz gecersiz diyor. Eger mumkunse benim email adres ime uzmaninizin adi ve telini verebilirmisiniz bana ? deryaxanthi@hotmail.com tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Hanım, mail attım size almışsınızdır umarım. Sevgiler :)

      Sil
  11. Merhaba , geçmiş olsun öncelikle. şu an cildinizin durumu nasıl ? bende derin sivilce izleri var. co2 yaptırmayı düşünüyorum erbium kurtarmaz beni :) sormak istediğim seans ücreti ne kadardır ortalama ?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba :) size yanıt yazdım sanıyordum ama bir terslik oldu sanıyorum. Seans ücretini bilemiyorum, ben 3 seanslık paket almıştım, 2.400.- TL ödemiştim geçen yıl. Önümüzdeki hafta son seansa gitmeyi düşünüyorum, güncel fiyatlarını sorarım. Peeling gibi CO2 lazerde de derinlik önemli sanıyorum. Güvendiğiniz, iyi bir doktorla yola çıkarsanız faydasını göreceğinize inanıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. merhaba 4 gün önce fraksiyonel lazer yaptırdım ilk üç gün acısı az ama kızarıklığı yoğun bir şekilde atlattım. toplum içine çıkmak mümkün değil. tabiki operasyon sırasında da biraz ağrı oluyor ama şuan cildim pembe bi halde. yüzümdeki akne izleri çukurlar nedeniyle yaptırmıştım şuan yüzde yirmi beşlik bir sonuç aldım diyebilirim bundan sonra daha fazla bi gelişme olur mu? cildin kendini biraz daha toplayabilmesi mümkün müdür? ikinci seasa gidip gitmeme konusunda kararsızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla (insan içine çıkamayacak kadar kırmızı olmanız hariç:)) çok acılı bir seans olmamış. Pembelik en kolay bölümü işin. Antibiyotikli bir pomad ve altermed panthenolü (köpüğü harika!)günde 5-10 kez sürüp hiç kuru bırakmamak gerekiyor. Bir seansta %25 bence muhteşem bir sonuç. Kaldı ki asıl fark 3-6 içinde kendini gösterirmiş. Geçen gün siyah noktalarım için yıllardır tanıdığım bir bayan cilt doktoruna gittim. Gerçekten de oldukça fena, delik deşik bir yüzü vardı geçmişte. CO2 lazer sayesinde izler belli belirsiz bir hal almış, nerdeyse yok olmuş, inanamadım! %25 size yetiyorsa sorun yok ama bir seansta bu kadar dramatik değişiklik gözlemlesem ben bir kaç seans daha düşünürdüm kesin ;)

      Sil
    2. iyi günler ben siyah nokta problemi yaşıyorum dolayısıyla da gözeneklerim açık ben de bu kış ya da sonbahar da yaptırmayı düşünüyorum ama sonuçlarını kestiremiyorum sivilcelerimle uğraştığımdan oldu galiba sonrasında siyah noktalarıda sıktım ondan kötü oldu soyucu kremler kullandım fakat fazla etkisi olmuyor ben şunu çok merak ediyorum benimde aynı şekilde burun delik deşik gibi sizce iyi bir sonuç alabilir miyim lazerden

      Sil
  14. Merhabalar sizin yorumunuzu gorunce gercekten cok sevindim cunku internette uzun suredir arastirma yapmama ragmen bi turlu verimli bilgiye ulasamamistim.3.seansinizi yaptirdiniz mi suanki durumunuz nedir acaba?Ben de yaptirmak istiyorum derin sivilce izlerim sebebiyle fakat ayni zamanda derimde incelme var kullandigim kremlerden dolayi.Lazer de iyice inceltiyl diye duydum bu inceltme gecici mi kalici mi bilginiz var midir? daha dogrusu internette izledigim videolarda bazilarinjn yuzunun kanadigini gordum.Bunlar yeni izlere sebebiyet vermiyor degil mi? Ack soru sordum kusura bakmayin ama cevplarsaniz cook sevinirim eevt bu arada bi yandan cok istedigim fakat korktugum dogrudur��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) İki hafta önce 3. seansımı yaptırmak üzere doktora gittim. Ancak siyah noktalar için Erbium yaptırdığımdan ve dudağımda uçuk benzeri bir oluşum olduğundan doktorum birkaç hafta sonra yapmayı uygun gördü. Annemin rahatsızlığı yüzünden biraz sıkıntılı günler geçirdim, geçiriyorum. Bu nedenle 8 kilo verdiğimden şuanda cildimin çok süper olduğunu söyleyemem ama çok kötü de değil :) Biraz ilgiye ihtiyacı var ;) Benim durumum biraz farklı tabii, kötü beslenme, üzüntü, uykusuzluk, 3 ay hastanede refakatçilik filan… Ama yaptırmayı düşünen herkese şiddetle tavsiye ederim. Daha iyi ve acısız  bir başka yöntem keşfedene kadar ben her yıl bir-iki seans yaptırırım diye düşünüyorum. Cildin bu kadar derinine inebilen ve cildi yenileyen bir başka yöntem yok şimdilik. Sivilce izlerinizde çok çok iyi sonuçlar almanız mümkün. Hani gözümle görmesem inanmazdım, çiçek bozuğu gibi çok derin ve yoğun izleri olan, cilt doktoru hanımın cildindeki değişim beni şok etti, CO2 lazer çok dramatik bir fark yaratmış. Bende hiç kanama olmadı. Ancak cildiniz çok işlem gördüyse, özellikle peeling gibi işlemlerden geçtiyse, inceldiyse toparlanana kadar hiçbir şey yaptırmamanızı öneririm. İncelmiş bir ciltte leke gibi sorunlarla karşılaşma ihtimaliniz yüksek. Cildiniz toparlandığında yaptırın derim. Lazerdeki incelme elbette geçici ancak yılda 3-4 seanstan fazlası önerilmiyor yine de. Yardımcı olabildiğimi umarım:) Aklınıza takılan şeyleri çekinmeden sorabilirsiniz :) Sevgiler…

      Sil
    2. iyi günler ben siyah nokta problemi yaşıyorum dolayısıyla da gözeneklerim açık ben de bu kış ya da sonbahar da yaptırmayı düşünüyorum ama sonuçlarını kestiremiyorum sivilcelerimle uğraştığımdan oldu galiba sonrasında siyah noktalarıda sıktım ondan kötü oldu soyucu kremler kullandım fakat fazla etkisi olmuyor güler yüzle ayrılabilir miyim sizce lazer sonrası

      Sil
  15. Coooook tesekkur ederim Allah yardimciniz olsun annenize acil sifalar diliyorum:( yani acikcasi korktugum tek sey var yuzumun bazi bolgelerinde kilcal damar yuzeye yakin o bolgelere lazer yapilirken acaba o kilcallar catlayip iyice yuzeye cikarlar mi yuzum daha kotu olmasindan endise ediyorum cunku derim cok kalin degil sanirsam aslinda peeling falan yaptirmadim ama zamaninda kullandigim sivilce ilaclarindan hassaslasti sanirim:( ama lazerin kilcal damarlar icin tedavi olarak kullanildigini da gordum kafam karisik acikcasi ama denemedsn bilemem sanirim..Eger sakincasi yoksa yuzundeki izleri co lazer ile geciren doktorun adini soyleyebilir misinjz belki muayene icin ona gitmem cok daha mantijli olabilir kendi yasadigi icin halimden daha iyi anlar belki:( eger ozelse size mailimi atim ordan soyleyebilirsiniz tekrar cok tesekkur ederim ailemin bile destek vermedigi bi konu bu lazer bir yandan korkuyorum bir yandan umitlerimvar hatta yillardir tedavi icin denemedigim sey kalmayan izlerim:( bu yuku tek basima sirtladigim vakitte yardimci oldugunuz icin cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için teşekkürler :)
      Öncelikle damarlarınız yüzeye yakın mı yoksa kılcal damar çatlağı mı? İyi bir cilt hekimine onaylatın bence. Eğer çatlaksa lazer çok iyi sonuç veriyor, çok da basit ve CO2 ye göre az acılı, bir kaç "cosss"la yakılıveriyor ;)
      Ailelerimiz ne yazık ki bizleri koruma içgüdüsü ile bu tarz uygulamalara karşı çıkıyor ve destek vermiyorlar. Ancak bunun sizin psikolojinizi, kendinize duyduğunuz güveni, okul, iş, aşk meşk hayatındaki başarınızı bile etkileyebileceğini gözardı ediyorlar. Sizi olduğunuz gibi sevdikleri, kabul ettikleri için gereksiz işlerle uğraştığınızı düşünüyorlar. Ben ilk 2 seansı yaptırırken yalnız yaşadığım için sorun yoktu ama şimdi birlikteyiz ve 3.seans sonrası yüzümü görünce neler söyleyecekler tahmin ediyorum ;) Bir kulağınızdan girecek diğerinden çıkacak, sessizce geçiştirin çok takmayın :) İmkanınız olursa bir hafta kadar bir arkadaşınızda filan kalın hatta. ilk günler pişman olup onların haklı olduğunu, yüzünüzün bir daha hiç düzelmeyeceğini filan düşünebilirsiniz ama düzelecek korkmayın :) Gerçekten güvenmediğiniz ve frekansınızın tutmadığı bir doktor seçmeyin yeter... Her ciltte farklı sonuçlar alınabileceğini de unutmamak gerek tabii. Bol şans, gelişmelerden bizi de haberdar edin, sevgiler :)

      Sil
    2. Bu arada Doktor tavsiyesinde kesinlikle bulunmuyorum. Sadece iletişim bilgilerini verebilirim, adatuna48@gmail.com'a mail atarsanız...

      Sil
  16. Geçmiş olsun öncelikle. Ben de dün sivilce izlerim için bir dermatoloji merkezinde ilk fraksiyonel lazer seansımı yaptırdım. İşlem yaklaşık 15 dakika sürdü. Oldukça acılı oldu desem yanlış olmaz sanırım. İşlemden önce bana da anestezik krem sürdüler. İşlemden sonraki 1 saat çok zordu. Resmen vücudumdaki bütün kan yüzüme hücum etti. Yüzümdeki atardamarlar patlayacak gibi atıyordu. 1-2 saat sonra acı azaldı :) Bugün daha iyiyim, acı yok. Yüzüm çok gergin. Kıpkırmızıyım ve hiç hoş bir görüntü değil bu :) Doktorum bana 24 saat su değmesin sonrasında ılık bir duş alabilirsin dedi. Ama duş için yarını bekleyeceğim. Günde birkaç defa nemlendirici krem sürüyorum. Umarım sonuç iç açıcı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun :) En zorunu atlatmışsınız, tebrik ederim :) Önce kırmızı sonra bronz oluyor insan. Antibiyotikli kremi ve güneş koruyucunuzu ihmal etmeyin. Gelişmeleri bekliyorum. Sevgiler :)

      Sil
  17. merhaba , bende ilk fraksiyonel lazer tedaimi cumartesi yaptırdım. sivilce izleri yüzünden, fakat alattığınız kum taneleri şuan yüzümdeyken, kızarıklığımın hala geçmediğini söylemeliyim. Bu durum bir hayli rahatsız etti beni. 2.gün dolmamışken kızarıklığın geçmemesini beklemek sabırsızlık mıdır sizce?

    YanıtlaSil
  18. Evet, daha çok erken :) Bir kaç gün daha sabır :)

    YanıtlaSil
  19. merhaba,kabuklanma oluşmadı henüz bende. ilk kabuk bağlama ne zaman oldu? bol geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seansı takip eden gün olmuştu. Kişinin cilt yapısına göre değişiyor sanırım. İğne ucu gibi minicik kabuklar. O kadar çoklar ki bronz görünüyorsunuz. Siz hala kırmızısınız sanırım ? İyi dilekleriniz için teşekkürler bu arada :)

      Sil
  20. bu ilk seanstan sonra niye cilt eski halini alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin tamamen eski haline geldiğini söylemek pek doğru olmaz ki bu lazerin hiç bir işe yaramadığını söylemekle aynı şey. Sadece yenilenme hızı eskiye döndüğünden o fazla taze görünümü korunamıyor

      Sil
  21. birde bu co2 makinalarin lazer atış gücünü doktor artırıp azaltabilir mi. bana sanki doktor fazla güç lü atış yapmıyor gibi geldi canim acimadi. ama tabi yüzde iğne gezdirme gibi acı aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lazerin dernliğini doktor cildin ihtiyacına göre belirliyor diye biliyorum. Bu kadar acısız olması size daha yüzeyel yapılmış olduğunu düşündürüyor. İlk seansınız olduğu için de doktorunuz cildinizin verdiği tepkiyi görmek istemiş olabilir. Tabii bunlar hep varsayım. Kendisine sormanız daha uygun olacak sanırım. Bizimle de paylaşırsanı sonra sevinirim. Sevgiler :)

      Sil
  22. Mrh herkese bende akne çıkmışdı 10 yıl oldu hala kırmızılığı duruyor franksiyonrel lazerin faydası olurmu acabaaktif aknelere

    YanıtlaSil
  23. Merhaba arkadaşlar yüzümdeki mevcut akneler ve akne izleri için lazer tedavisi oldum.
    1.seansım 5 aralık cuma 2014 günü gerçekleşti. Bu seansta Fraksiyonel lazer(izler için)+ pulsed dye lazer(mevcut akneler için) oldum. İlk seansta canım felaket derecede yandı fraksiyonel lazer 20 dakika pulsed dye lazer ise 10 dakika sürdü. Anestezik krem bile işe yaramadı diyebilirim. Seans bittikten sonra yüzümde felaket bir yanma ve kızarıklık oldu. Fucicort krem sürüldü ilk 5 saat yanma sürdü ama daha sonra geçti.Bu kremi günde 3 kere 6 saat arayla sürüyorsunuz. 2.günün sonunda yüzüm pullanmaya başladı. Doktor tavsiyesiyle hergün ılık duş aldım, duş aldıkça pullanmalarınızın her geçen gün hafifliyor,5. günün sonunda pullanmalar döküldü akne izlerinde azalma olduğunu gördüm. Ama yüzüm baya kızarıktı.Evden dışarı çıkacağım her zaman sabah akşam öğlen hatta evdeyken bile güneş kremi kullandım, kızarıklığın geçmesinin tek yolu bu dedi doktor. Güneşten korunmanız gerekiyor kesinlikle. aslında ilk seanstan memnun kalmıştım çok hafif aknelendim.

    2.seansımı 9 ocak cuma günü oldum. Bu seansta sadece fraksiyonel lazer uygulandı

    doktor cildimin çabuk iyileştiğini böyle giderse diğer seansta bitireceğini söyledi. İlk seansa göre canım daha az yandı, işlem 20 dakika sürdü, işlemden hemen sonra yine fucicort krem sürüldü. Daha sonraki gün fucicort kremle devam ettim 2. günden sonra hep ılık duş aldım pullanmalar5. gün sonunda döküldü. Karşıma cıkan cilt çok hoşuma gitmişti ufak tefek izler ve yanak bölgesindeki kızarıklık dışında bir şey kalmamıştı. Yüzümdeki bir kaç çil ve ben ise küçülmüştü. Doktora kontole gittiğimde oda şaşırdığını bu kadarını beklemediğimi söyledi, her gün düzenli olarak güneş kremini kullanmam gerektiğini söyledi. Yine dışarıya çıktığım her gün güneş kremiyle çıktım. Ve her geçen gün yüzüm dahada iyiye gidiyordu.

    3.seansımı 13 şubat 2015 Cuma günü oldum. Bu seansta da sadece fraksiyonel lazer uygulandı, canım biraz acıdı ama ilki kadar değildi. Yine seanstan sonra fucicort kremle yanmayı ve acıyı hafiflettiler, bu kez yüzümdeki pullanma 6. günün sonunda bitti, yüzüm diğer seanslara göre daha çok kızardı. Sanırım daha yüzeysel yapıldığından, burnumun sağ tarafındaki iz hariç hepsi geçmişti, çok memnun kaldım, ama diğer hafta itibariyle birden alınımda akneler çıktı rahat 8 9 tane doktora gittiğimde sebamed güneş kremi yüzünden olabileceğini söyledi. Bu krem diğerlerine göre daha yağlıymış. Alınması gereken güneş kremi Solante acnes 50+. Bende sebamed kullanmayı bıraktım. Bugun itibariyle yüzüm biraz fazla kızarık ama iz yok, alın bölgemde ise aknelenme var ama oynamıyorum akneler geçtiğinde umarım iyiki yaptırmışım derim. Doktor başka seans yapmayacağını kızarıklığın ise 2 ay içerisinde geçeceğini söyledi tabiki güneşten korunabilirsek. Umarım bu yazdıklarım size bir nebze yardımcı olur o sivilceli izli yüzün psikolojisini biliyorum allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oncelikle geçmiş olsun. 3 seans sonunda İzlerinizin geçtiğini yazmışiniz acaba derinlikleri ve Skar tipiniz neydi? Uygulanan fraksiyonel lazer co2 mi erbium müdür?

      Sil
  24. Öncelikle bu siteyi bulduğum için cok mutlu ve kendimi Şanslı hissediyorum bende ilk seansımı yaptırdım fraksiynel lazerde 3.günüm diğer sitelerde Yorumları okudum Ağlamamak için kendimi zortutdum herkez şikayetçi pişman memnuniyetsiz dedim Yüzüm böyle kalıcak doktorumu aradım sakinleştirdi sonra burayı buldum hepinize yorumlarınız için TSK ederim

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Benimde 3.günüm ilk seans Yüzüm cok kötü cok kaşınıyor karardı 😣

    YanıtlaSil
  27. https://m.youtube.com/watch?v=KJ-aTyPyF50 Yaptırmak isteyenler bir de bu videoya gözatabilir.

    YanıtlaSil
  28. https://m.youtube.com/watch?v=KJ-aTyPyF50 Tam bilgi almak isteyen arkadaşlar bu videoya da gözatabilirler.

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Benimde sol yanağımda boyu 6 milim uzunluğunda su çiçeği izi var fazla derin değil bu yöntem bendede işe yarar mı teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Başka bir sitede lazer izlerinin oluştuğunu okumuştum öyle bir şey varmı peki bende yüzümdeki su çiçeği izine yaptirmak istiyorum ama daha kötü olmasından korkuyorum ne yapmalıyım çevremdeki herkes yaptirmama karşı. Önceden doktora gorunmustum 18 yasimda gelmemi soylemisti ve bana zımpara yöntemini önermişti

    YanıtlaSil
  32. Sizce bu tedaviyi eylül ayında yaptırmalı mıyım

    YanıtlaSil
  33. Karbondioksit fraksiyonel lazer tedavisini yüzümdeki su çiçeği izine yaptiracağim sadece su çiçegi olan bolgeye mi yoksa tüm yüzümemi yaparlar ?

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar bu işlemi uygulayıp sonuç alabilen var mı iyi veya kötü net bir şey söyleyip şurada psikolojisi öz güveni alt üst olmuş insanları bilgilendirseniz çok büyük sevaba girersiniz o kadar araştırma yaptım ama hala net bir şey öğrenemedim birisi yaptırıp çok memnunken birisi hiç bir işe yaramadığından yakınmakta benimde ergenlikten kalan küçük küçük çok derin olmayan yüzeysel delikler var bende çok kafaya takıyorum bu durumu eğer olumlu tek bir şey yazıp ve mümkünse ben yaptırdım bu eski halim bu da yaptırdıktan sonraki halim diye resim atarsa çok büyük bir sevaba girmiş olur.malum internette dolaşan resimlerin %99'u shoplu ve aynen konu hakkında çekilen videolarda :/ Co2 Franksiyonel Lazer yaptıran tecrübeli arkadaşlar lütfen tecrübelerinizi bizimle paylaşın yardımlarınızı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar Maris hnm.,

    Bu yöntem için oldukça olumsuz yorumlar okudum ancak genelde 2011-2012 tarihli.
    En güncel sizin yazınız.
    Ben kucuk akne izlerim ve kahve rengi lekelerim için bu tedaviyi istiyorum .
    Ancak oldukça acılı ve meşakkatli bir yöntem goruyorum ki.
    Siz üzerinden 1 yıl geçmişken hala sonuçlardan memnun musunuz?
    Eger sadece lekeler biraz düzeliyorsa ben yaptırmaktan vazgeçeceğim.
    Tabii ki ciltten cilde değişir ama genelde lekeler geçmediği gibi eski cildime kavuşsam razıyım, lazerden dolayı cildimde renk farklılıkları var yorumları okudum.
    Siz nasıl değerlendiriyorsunuz cildinizdeki değişimi?
    Simdiden teşekkürler.
    Sevgiler,
    Cigdem

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar Maris hnm.,

    Bu yöntem için oldukça olumsuz yorumlar okudum ancak genelde 2011-2012 tarihli.
    En güncel sizin yazınız.
    Ben kucuk akne izlerim ve kahve rengi lekelerim için bu tedaviyi istiyorum .
    Ancak oldukça acılı ve meşakkatli bir yöntem goruyorum ki.
    Siz üzerinden 1 yıl geçmişken hala sonuçlardan memnun musunuz?
    Eger sadece lekeler biraz düzeliyorsa ben yaptırmaktan vazgeçeceğim.
    Tabii ki ciltten cilde değişir ama genelde lekeler geçmediği gibi eski cildime kavuşsam razıyım, lazerden dolayı cildimde renk farklılıkları var yorumları okudum.
    Siz nasıl değerlendiriyorsunuz cildinizdeki değişimi?
    Simdiden teşekkürler.
    Sevgiler,
    Cigdem

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar Maris hnm.,

    Bu yöntem için oldukça olumsuz yorumlar okudum ancak genelde 2011-2012 tarihli.
    En güncel sizin yazınız.
    Ben kucuk akne izlerim ve kahve rengi lekelerim için bu tedaviyi istiyorum .
    Ancak oldukça acılı ve meşakkatli bir yöntem goruyorum ki.
    Siz üzerinden 1 yıl geçmişken hala sonuçlardan memnun musunuz?
    Eger sadece lekeler biraz düzeliyorsa ben yaptırmaktan vazgeçeceğim.
    Tabii ki ciltten cilde değişir ama genelde lekeler geçmediği gibi eski cildime kavuşsam razıyım, lazerden dolayı cildimde renk farklılıkları var yorumları okudum.
    Siz nasıl değerlendiriyorsunuz cildinizdeki değişimi?
    Simdiden teşekkürler.
    Sevgiler,
    Cigdem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ben ocak 2017 de yaptırdım ilk seansımı bir hafta kabuklanma oldu seans sırasında da çok acı çektim tabi, çok yanma oluyor. ilk seansta biraz hafif düzelme hissediyorsunuz ama doktor 2. ya da 3. seansa kadar devam edilmeli dedi, ben tabi 2. seansı henüz yaptırmadım, bu yüzden yüzümde pek de bir değişiklik olmadı, cildimdeki gözenekler için yaptırmıştım fraksiyonel karbondioksit lazeri. sonuç almak istiyorsanız en az 3 seans falan gidilmeli.

      Sil
  38. bugün cilt lekeleri için laser tedavisi oldum aynaya bakamiyorum dahi iz kalacak diye cok korktum diger sayfadaki yorumlari okuyunca kriz geçirdim
    bu sayfayi ve yorumlari okuyunca rahatladim yanliz bana ilk 3 gun duş alma diye bişey demediler normal gunune devam edebilrsin dediler iste.saunaya falan gitme dediler aklim karıştı biraz

    YanıtlaSil
  39. Bugunde ben yaptirdim aynaya bakamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemliha Cobanpinari sizin yaptırmanız yeni olmuş şimdi ki durumunuz nasıl ilerleyen günlerde de bilgilendirir misinz ? bende yaptırmayı düşünüyorum fakat eski halimi arar hale gelmekten korkuyorum

      Sil
  40. merhabalar, bende fraksiyonel lazer ilk seansimi 26 kasimda yaptirdim. krem suruldu uyustuktan sonra baslandi bende sivilce sonrasi bene donusmus izler, normal kucuk benler, kirmizi damar beni ve et benler ozellikle boynumda cok fazlaydi. ilk bu benlere lazer uygulandi sonrada tum yuzum tarandi fraksiyonel lazerler. ilk gun kipkirmiziydi benlerin oldugu yerlerde kanayip acilmisti, yuzum berbatti. ikinci gun kizariklik hafifti ama benlerimin cevresi sanki su cicegi gibi su an 4.gunumdeyim benlerin ustundeki yaralar kapaniyor gibi ama hala cok belli boynumda cok oldugu icin orasi daha kotu gorunuyor cildimin tum alani ama nokta nokta cok yakindan bakincagoruyorum. bu islemde sabir cok onemli cunku cildin kendini toparlamasi ggerekiyor.ben sabirsiz bir insanim tek seansda cozum bekliyorum ama dr um benlerin derin oldugunu soyluyor bir seans daha yaptirma konusunda kararsizim artik zaman ne gosterirse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yüzümüz normal ten rengine kaç günde döndü acaba

      Sil
  41. ilk seansımı yaptırdım 3. günümdeyim. yüzümde küçük kabuklanmalar var ve çok kuru. dilerim pişman olmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cuma.günü bu tedaviyi olacağım.yüzlerce yorum okudum.yaptırıp yaptırmama konusunda çok kararsız kaldım.

      Sil
    2. Cuma.günü için randevu aldım.yüzlerce yorum okudum.kafam çok karıştı.çalışan.bir insanım.bu isi iki haftada halledebilir miyim.

      Sil
    3. Bende cuma.günü bu tedaviyi olacağım.yüzlerce yorum okudum.yaptırıp yaptırmama konusunda çok kararsız kaldım.

      Sil
    4. Sevgili Saime Hanım,
      Hiç tereddüt etmeyin ve yaptırın bence. Beklentiniz tam olarak nedir bilmiyorum ama sonuç şuandakinden iyi olacak, garanti ediyorum. İyileşme süreci kişiden kişiye ve yapılan lazer atışının derinliğine göre değişiyor ama 1 hafta -10 gün çok yeterli diye düşünüyorum işe dönmek için. Bu süre zarfında cildi hiç kuru bırakmamak bactroban ve altermed Panthenol forte köpük ile nemlendirmek çok iyi sonuç veriyor aklınızda olsun. Tek bir seanstan mucize beklemeyin, mümkünse kış bitene kadar 3 seans yaptırın derim. Pişman olacağınızı hiç sanmıyorum. Sonuçları, gelişimi filan da burada paylaşırsanız çok mutlu oluruz:) sevgiler...

      Sil
  42. Bende dün Yaptım franksiyonel co2 lazer Yüzüm cok yandı bir iki saat buz torbaları ile gezdim sonra geçti acısı ve kahve rengi leke gibi bişeyler oluştu yüzümde doktora foto çekip attım lazer yanığımı diye normal dedi ama o kadar yorum okudum ki içim karardı bana yardım eder misiniz sizlerden olmuş muydu nasıl dı birinci ikinci ve üçüncü gününüzü uzun uzun yazar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ela Hanım ilk seans sonrası duyduğunuz endişeyi çok iyi anlıyorum. Yüzünüze dokunduğunuzda kum tanesine dokunuyormuşsunuz hissi veren yüzlerce küçük kahverengi noktacık oluştu değil mi ? Hatta bazen daha büyük kahverengi bölgeler de görülebiliyor. Yarın hatta öbür gün daha da korkunç görünebilir gözünüze. Korkmayın, sakin olun :) Lazer atışının derinliğine göre muhtemelen 4. günden itibaren yavaş yavaş parlak, pürüzsüz, bebek gibi bir cilt kendini göstermeye başlayacak. Birazcık sabır :)

      Sil
  43. Meraba kocaeli Acıbadem Hastanesi doktor arda beye yaptirdim 3 gün önce. Yüzüm çok kırmızı kahverengi falan bole . Ama aşırı derecede şiş balon gibi buzda koymama rağmen hiç inmiyo. Bazı yerleri tirnagimla kaziyorum ama hiç kalkmiyo çok korkutuyor beni yüzüm çok şiş deli olucam sizinde böyle oldumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi olması çok normal. Son yaptırdığımda bende de ödem oldu.Yaklaşık bir haftayı buldu tam olarak iyileşmem. Tırnağınızla kazımayın iz kalmasına neden olursunuz.

      Sil
    2. Aşadıdaki yorumlara bakarsanız... Yanlışlıkla Ela Hanıma yazmışım.

      Sil
  44. bazı yerlerde kahve renkli geniş baya kabuga benzer şeyler oluştu normal mi aceba cok korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmeden yorum yapmak zor tabii. Ancak Arda Bey çok güvendiğim iyi bir doktor, riskli ve yanlış bir uygulama yapmaz. İçiniz rahat etmiyorsa gidip bir gösterin ya da telefonla görüşün bence kendisiyle. Duştan sonra oldukça olumlu gelişmeler göreceğinizi düşünüyorum ben.

      Sil
  45. kremleri sadece kuruluk olduğu zaman sürsem olmaz mı günde 4 kere bide ayreten avene termal suyu fazla gelmez mı sizcede doktor ole söyledide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk iyileşmek istiyorsanız doktorun dediklerini harfiyen uygulayın bence :) avene termal suyunu Arda Bey mi önerdi? Bana sadece bactroban ve altermed panthenol kullanmamı tavsiye etmişti.

      Sil
    2. Siz günde kaç defa kremleri uyguluyordunuz

      Sil
  46. Benimkini Arda bey yapmadı yorumlar karıştı galiba

    YanıtlaSil
  47. Merhaba ben de 1 şubatta başlıyorum nisan ayına kadar 3 seans yaptıracağım ACIBADEM'de 3 seans 3000 lira dediler co2 fraksiyonel lazer, fiyati uygun mudur. bir de nisan ayında güneş çok mu olur mu ondan tedirgin oluyorum :( sivilce izlerim var güneş lekesi kalmasından korkuyorum. yaptırdıktan sonra bi 10 gün dışarı çıkmama gibi imkanım var cevap verirsen sevinirim mari teşekkürlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Starting Over,
      Fiyat gayet uygun, ben de araştırdım. Nisan başı yaptıracağınıza göre güneş çok sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Siz yine Nisan boyunca 50 faktör bir koruyucu kullanır, direkt yüzünüzü güneşe vermezsiniz. Gelişmelerden haberdar ederseniz seviniriz :) sevgiler...

      Sil
    2. Sevgili Starting Over,
      Fiyat gayet uygun, ben de araştırdım. Nisan başı yaptıracağınıza göre güneş çok sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Siz yine Nisan boyunca 50 faktör bir koruyucu kullanır, direkt yüzünüzü güneşe vermezsiniz. Gelişmelerden haberdar ederseniz seviniriz :) sevgiler...

      Sil
    3. Sizin yüzünüz ne durumdan şu an, etkisini yaptırdıktan 3-6 ay sonra gösteriyor falan dediler ama. internette yorumlar okuyunca tedirgin oluyorum herkes memnun kalmadığını söylüyor. kararsız kaldım yaptırsam mı , derin izlerim var bunlarda psikolojimi bozmaya başladı artık.

      Sil
    4. Memnun kalmadığını söyleyenler nasıl bir çözüm öneriyorlar ? Şöyle söyleyim benim bildiğim daha iyi bir yöntem yok. Varsa birileri söylerse sevinirim. Mucize bekleyenler hayal kırıklığına uğrarlar. Hele ki bir seanstan hemen sonra... Eskisinden kötü olmaz ama sonuç sizi ne kadar tatmin eder bilemiyorum açıkçası. Ben her yıl bir-iki seans bile olsa yaptırmaya devam edeceğim, sevgiler...

      Sil
  48. Merhaba bugün ilk seansı yaptırdım. Ağrı eşiğine göre hissedilen acı değişiklik gösterebilir. Ben çok acı hissetmiyorum. İşlem 15-20 dakika sürdü. 6 saat önce yapıldı ve ben şu an yorum yazıyorum. Öncelikle profesyonel bir merkezde ve güvenilir referansla doktorunuzu belirleyin derim.İşlemden sonra Dr.unuzun söylediklerini uygularsanız 1-2 günde rahatlıkla dışarı çıkabilir duruma gelirsiniz. Ben 3yıl önce tek seans yaptırmıştım, sonuçtan memnun kaldım. Bu kez 3seans düşünüyorum. Gelişmeleri paylaşacağım. Sevgili Maris Kokomosi sayesinde buradan ilgilenenlere faydası olur diye düşünüyorum. Sağlıkla kalın.��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz :) Gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim. Sevgiler :)

      Sil
  49. Bende bugün 3.seansı yaptırdım akne izi için.ilk gün çok acıyor ama anestol krem baya bi alıyor acısını.hatta hiç acımıyor desem yalan olmaz sıcağa çıkmazsanız tabi.bide fiyatlar dikkatimi çekti çok pahalı yaptırıyorsunuz arkadaşlar ben burda nerdeyse bedava yaptırıyormuşum sizlere göre.seansına 150 tl veriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nasıl bir fiyat öyle ? :)) neredesiniz siz biz de oraya gelelim :)

      Sil
    2. orası hangi şehir ?

      Sil
    3. hangi şehir orası :O

      Sil
    4. Hangi şehir hatta yaptırdığınız yerin telefon numarasını verirmisiniz

      Sil
    5. Olduğunuz yerin telefonunu yazarmısınız. Çok iyi fiyat 150 tl

      Sil
    6. Çorum iskilip desem şaka şaka ucuz diye gitmeyin 150 tl imkansız

      Sil
  50. Bu kadar kararsız ve endişeli kişileri görünce yorum yapmak istedim.benim de yanaklarımda akne izleri var,3. seans 2 gün önce yapıldı.ilk seanstan sonra ben de internetteki olumsuz abartılı yorumları görünce çok korkmuştum.yüzüm balon gibi şişmişti ve kıpkırmızıydı.ama 4-5 gün sonra endişelerim yerini iyikilere bıraktı.5gün sonunda tamamen geçmişti kahverengilik ve kırmızılıklar.ilk seanstan sonra dahi etkilerini gördüm.2.seanstan sonra çok daha iyi oldu.izlerin olduğu alan ve derinlikleri azaldı.cildimde minik çil gibi lekeler vardı biraz onlar da geçti.3.seanstan sonraki etkiyi 3-4 gün sonra tamamen görecek duruma geleceğim.doktorum 2 seans sonrasında gelişmelerin gayet güzel olduğunu asıl etkiyi 6 ay sonra göreceğimi söyledi ki ben 2 seasn sonraki etkilerden bile çok memnunum.bu süreçte güneş kremi sürmeden kesinlikle dışarı adım atmamanız gerekiyo.hava yağmurlu dahi olsa güneş kremini ihmal etmeyin kesinlikle.bana doktorumun söyledikleri, ilk 24 saat su değdirmek yasak,15 gün sıcak su kesinlikle değmeyecek.ik 3 gün makyaj yapmak yasak.ben cuma aksam yaptırıp pazartesi fondoten kullanıp işe gidebiliyorum.kimse de anlamadı.yüzdeki şişlik 5 güne tamamen geçiyo.benim seansnlar en fazla 5 dk sürüyo ve evet cidden çok acıyo ama katlanılmayacak gibi değil ki benim acı eşiğim çok düşüktür.benim 2 seansım daha var.iyi ki de cesaret edip yaptırmışım diyorum,ben sonuçlardan gayet memnunum ,araştırıp güvenilir iyi bi dr bulduktan ve 4-5 günlük sıkıntıya katlanabileceğinize inandıktan sonra yaptırmamanız için bir neden yok,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ks_ks, size çok çok teşekkür ediyorum.Memnun kalan arkadaşlar geri dönüş yapmadıklarından genelde olumsuz yorumlar ortalarda dolaşıyor ve insanların moralini bozup, korkutuyor. Bu işin tek çözümü CO2 lazer, bu kadar basit! Dilimde tüy bitti anlatamıyorum arkadaşlara :) Yorumunuzu önümüzdeki günlerde yazacağım güncelleme yazımda kullanmak isterim sakıncası yoksa ? Selamlar, sevgiler...

      Sil
    2. rica ederim ne demek.ben de olumlu yorum hiç görememiştim ama cesaret edip yaptırdım güvenilir ellerde ollduktan sonra sıkıntı yok :) ayrıca tabii ki sakıncası yok birilerine ufak da olsa faydası olacaksa ne mutlu bana :) sevgiler..

      Sil
    3. Merhaba bende bu hafta franksiyonel lazer yaptiracagim ve yorumlara bakınca inanin ki gozum doldu. Iyi ki siz varsiniz da moralim yerine geldi :) akne skarlarim yüzünden doktorumun önerisiyle tedaviye başlayacağız ama cok tedirginim nasil olacak diye.ustelik daha önceden 6seans dermaroller yaptirmis biriyim ve sonucum kesinlikle hüsran oldu :( bunun da oyle olmasindan korkuyorum. Korkularimdan bi tanesi de cuma gunu aksam yaptırıp pazartesi gunu işe gidebilir miyim? Cunku o yuzle kucuk cocuklarin karsisina cikmak istemiyorm.

      Sil
    4. Meraba yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın.sanırım bu durum kişiden kişiye göre değişiyo,benim iyileşme sürecim gercekten kısa sürüyo 3-4 gün içinde toparlıyo.cuma yaptırıp pazartesi işe gideblyrm kapatıcı kullanarak,benİm sadece yanak bölgesinde var ama alın,çene vs. diğer bölgelerde hiç yok.ben 4.seansı da yaptırdım ve cok memnunum iyiki de cesaret edip yaptırmışım.bahsettiğiniz ilk uygulamayı bilmiyorum bi yorumda bulunamam. fraksiyonel lazer de kişiden kişiye göre değişen sonuçları olan bi tedavi ama ilk halinden çok daha iyi bi duruma gelineceğinden emin olun bence.tabi uygulayan doktorun da önemi vardır.cilde göre makine ayarı yapılıyo sonuçta.inşallah memnun kalırsınız siz de sonuçtan.çok geçmiş olsun..

      Sil
  51. Merhaba;

    Ben bu gün fraksiyonel lazer 2. seansımı yaptırdım.İlk seansımı 22 Aralık'ta yaptırmıştım. Süreci pek iyi bilmiyordum.İki arkadaşım benden önce bu tedaviye yaptırmışlardı.Devamında yaşadıkları şeylerin bire bir aynısını yaşayacağımı düşünüyordum.Fakat bana çok yüksek dozda uygulama yapıldı. Ve lazer uygulaması sonrası yaşadıklarımız tamamen farklıydı. Doğal olarak paniğe kapıldım.İnternetten araştırmaya başladım. Tüm ayrıntılarıyla sadece sizin blogunuzdan bilgi alabildim,bunun için çok teşekkür ederim.

    İyileşme sürecim 47 gün sürdü. Bu gün daha yüksek dozda ama bir parça daha kısa lazer uygulaması yapıldı.Ortaokul yıllarımda çok ağır su çiçeği geçirmiştim. Ergenlik dönemimden 35 yaşıma kadar da aknelerim ve kistlerim oldu.Şu anda 37 yaşındayım. İlk seansımdan sonra gözeneklerimde ciddi bir düzelme oldu. Cildimin kaba görüntüsü iyileşmeye başladı.Doktorumun söylediği yüzümde ki çukurların asla tamamen geçmeyeceği. Ama bu tedavide yüz devamlı gerildiği için eskiye oranla o çukurlar bile çok daha iyi bir hale geliyor.Herkesin tedaviye cevap şekli farklılık gösterebiliyormuş.Her cildin yüzdeleri değişen bir bonusu varmış.Ama işin özü cilde hasar veriliyor ve alttan yeni bir cilt geliyor yani işe yaramaması mümkün değil:) Kimsinde %40 iyileşme olurken kimisinde %25 fakat sonuçta mutlaka eskiye oranla çok daha iyi oluyor. Zaten tüm seanslar bittikten sonra yüzün kendini yenilemesinin bitmesi aşağı yukarı 1-1,5 yıl sürüyormuş. Sabır isteyen bir tedavi yöntemi. Bu gün doktorum tedaviye çok iyi cevap verdiğimi belki başka bir seansa gerek kalmayacağını söyledi. Ben 4 seaans daha yaptırmaya razıyım üstelik:) Güneş koruyucunuzu sürmeyi asla ihmal etmeyin.Bu tedaviden sonra özellikle benim gibi çok yüksek doz uygulanıyorsa her fırsatta dinlenin. Ev temizliği için kullandığımız kimyasallardan uzak durun. Bol su için.Sabırlı olun,çok kendinize dönük olun. İlaçlarınızı vaktinde içmek, kremlerinizi sürmek en önemli işiniz olsun.Bol bol yeşil sebze tüketin. Tedavi ile birlikte ayrıca beslenmenize dikkat ederseniz her şey daha iyi bir şekilde gelişiyor.
    Lazer uygulaması sonrası benim yüzümde çok geniş alanda görenlerin küçük çığlıklar attığı kabuklanmalar oluyor:) Yanı başımdaki markete dahi gidemiyorum.Gerçekten berbat bir görüntü oluyor. Yüzüm futbol topu gibi kocaman oluyor.Ama hepsi geçiyor.Kabuklarım dökülüp yüzümün şişi indikten sonra aynaya bakmaktan çok hoşlanmayan ,fondötensiz sokağa çıkmayan ben 47 gündür yüzüme bir kere dahi fondöten sürmedim minik aynam elimde yüzümü seyredip duruyorum:) Evet gerçekten çok acıyor ama başa çıkılamayacak bir acı değil üstelik en fazla 10 dk sürüyor.Güzel bir cilt için katlanılmayacak şeyler değil. Bende elimden geldiğince tecrübelerimi bu güzel blogdan paylaşmak istedim. Yüzüm çok zonkluyor cümlelerimde hatalar olduysa af ola..Sevgiler,selamlar..Aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle selam Adım Alper 18 yaşındayım. Anlında leke neredeyse hiç yok fakat yanaklarımda ergenlikten kalma bir sürü ufak ufak pembe lekelerim var. Laubalik olmasın fakat tipi gayet iyi birisiyim fakat bu lekeler yüzünden öz güvenim en diplere düşüyor. Bu yaz gerekirse iki üç ay çalışıp 3bin lira biriktirip bu uygulamayı yaptırmayı düşünüyorum. Sizce yaptırmak için Yaşım erken mi birde ileride SAT komandosu ya da Bordo Bereli olma hedeflerim var bunlar zorluk gerektiren meslekler yani lazeri yaptırdıktan bir sene sonra falan hâlâ yüzüm çok hassas olur mu? Biraz çok soru sordum fakat cevaplarsanız çok memnun olurum teşekkür ederim şimdiden...

      Sil
  52. Bende prp ve fraksiyonel yaptirdim 1 ay arayla 3. Gunumdeyim yüzüm nokta nokta sence çiller için iyi gelirmi fraksiyonel lazer ve senin son durumun nedir teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de biraz vardı çil ve güneş lekesi.lazer uygulanan bölgelerdeki bütün lekeler geçti.ama 5 seans düzenli bi şekilde yaptırdım ben.ve güneşten çok iyi korundum

      Sil
  53. 32.günümdeyim ilk co2 yaptırışım ama yanaklarımda kızarıklık var ve akşamları iyice kızarıyorum alnım falan geçermi bunlar?

    YanıtlaSil
  54. İyi günler.benim cildim de orta derecede sivilce izleri var.bende fransiyonel lazer dusunuyorum ama çok korkunç şeyler okudum.doğal olarak tedirginim.bide ögrenciyim fiyatları çok yüksek buldum.şimdi yapmam mümkün değil ama biran önce kurtulmak istiyorum tek seanstan sonra bi düzelme olursa .şimdilik tek sean yapıp sonra ara verip tekrar yaptırmak problem olur mu ?

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar. Cildim de orta derecede sivilce izleri var.bende franksiyonel lazer düşünüyorum.çok korkunç yorumlar okudum araştırırken.doğal olarak çok tedirgin oldum.ben ögrenciyim söylenilen fiyatlar su an için çok yüksek geliyor bana.ama eğer tek seansta bi düzelme olyorsa yapip. 7/8 ay sonra tekrar başlasam bi problem olur mu yada nasıl olur ?

    YanıtlaSil
  56. İyi günler.benim cildim de orta derecede sivilce izleri var.bende fransiyonel lazer dusunuyorum ama çok korkunç şeyler okudum.doğal olarak tedirginim.bide ögrenciyim fiyatları çok yüksek buldum.şimdi yapmam mümkün değil ama biran önce kurtulmak istiyorum tek seanstan sonra bi düzelme olursa .şimdilik tek sean yapıp sonra ara verip tekrar yaptırmak problem olur mu ?

    YanıtlaSil
  57. Merabalar ben 3 qun önce erbium yag lazer yaptırdım ilk gün Asiri ağrım wardi suan kabuklanmalar war duş almamda bi sıkıntı olurmuki

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Maris Hanım bu blogta deneyiminiz paylaşmanız çok güzel olmuş, bende yaptırmayı düşüyorum benim akne izlerim var, siz her sene 2 defa yaptırcam demişsiniz. amacınız tedavi olmak değil de cildinizi mi yeniletmek,böyle konuşunca bana sanki kalıcı bir sonuç elde edilemiyor gibi geldi. Oysaki ben kalıcı bir sonuç elde edeceğimi umduğumdan yaptırmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  59. Merhaba bn 2 sne önce dgum yptim karnımda çok derin yirtilmalar mevcuttur beyaz ve iyi glirmii ve nekadar ortalamaa

    YanıtlaSil
  60. Merhaba bn 2 sne önce dgum yptim karnımda çok derin yirtilmalar mevcuttur beyaz ve iyi glirmii ve nekadar ortalamaa

    YanıtlaSil
  61. Merhaba Maris Hanım ben blog da belirttiğiniz mail adresinize bir iki fotomuda gönderdim. ama hala aktif olarak kullanıldığından emin olmadığım için burdan da yazıyorum.benim korkum senelerce geçirmek istediğim sivilcelerimde bir hareketlenme olur mu ve yaptırmasan daha iyi olur muydu dememek çünkü başka yerlerde çok olumsuz yorumlar okudum.izlerim derin değil ama yineden hayalini hep kurduğum bebek gibi bir cilde yaklaşabilmek için bile faydası oluyorsa denemek isterim.ben 5 gün izin ayarlayabilirim umarım işe döndüğümde sen ne yaptın dencek kadar kötü durumda olmaz:)

    YanıtlaSil
  62. Merhaba Maris Hanım ben blog da belirttiğiniz mail adresinize bir iki fotomuda gönderdim. ama hala aktif olarak kullanıldığından emin olmadığım için burdan da yazıyorum.benim korkum senelerce geçirmek istediğim sivilcelerimde bir hareketlenme olur mu ve yaptırmasan daha iyi olur muydu dememek çünkü başka yerlerde çok olumsuz yorumlar okudum.izlerim derin değil ama yineden hayalini hep kurduğum bebek gibi bir cilde yaklaşabilmek için bile faydası oluyorsa denemek isterim.ben 5 gün izin ayarlayabilirim umarım işe döndüğümde sen ne yaptın dencek kadar kötü durumda olmaz:)

    YanıtlaSil
  63. merhaba,bende birçok sitede okuduğum olumsuz yorumlardan dolayı biraz korkmuş durumdayım. hatta bu blogda paylaşılan bir videoda kızın cildinde ilerleyen günlerde akneler oluşmuş. bu yan etki mi acaba diye düşünmeden edemedim. çünkü geçirmek için çok uğraştım:(ben şuan için yaptırmayı düşünüyorum ama alacağım sonuç konusunda tedirginim. umarım derin olmayan izlerim için beni mutlu edecek sonuçlar veriyordur. sizce iyiki yaptırmışım dememi sağlar mı?

    YanıtlaSil
  64. merhaba arkadaşlar bende bugun yaptırdım benim alnımda izler var sadce ve cok rahatsız oluyorum. su an yüzüm yanıyor ve kırmızı ilk seansta cok bi beklentim yok ama 4 - 5 seans sonucunda geçsin istiyorum cünkü ciddi derecede takıntı yaptım lütfen yaptıranlar sonuclarını da yazarsa birbirimize daha iyi yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle geçmiş olsun.uygulamanın üzerinden 20 gün geçmiş gibi sizin. acaba nasıl oldu son durumunuzu öğrenebilir miyiz?

      Sil
  65. Slm bende doğum ve güneş lekelerim için yaptırdım yarın 2.seansı var fakat biraz zaman geçince o ilk 10.günden sonraki bebeksi cilt kayboluyor korkum o ki seanslar bittikten sonra eski halini alması çünkü maliyetli bir tedavi.. Tüm seanslarını yaptıran arkadaşlar yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar.. Ekim ayinin sonlarinda cillerim icin doktorum yanagima küçük bir deneme yapti lazerle. Çünkü cillerim lazerle gecince beyaz beyaz altindan benek benek iz kalirmi kalmazmi diye bakmak icin.. Bu cillere artik leke deniyormus cunku cok derin. O yuzden yaptirmak istedim. %80 gecer azalir dedi beklentim zaten bu yönde. Aci konusuna gelince bagirma yada elime dokunma ki kasina kirpigine degmesin sadece beni uyar dedi doktorum. Ve yapinca elinize yapışacak kadar bir aci olmadigini söyledim. Beni genital bolge lazeri yaptiranlar iyi anlar o aci hic birinde yok:) neyse evet yandi sonrasinda ama aksamina geçecek şekilde agri esigim düşük degildir bunuda belirteyin. sonuc olarak 4 5 gun kahverenci benek benek koyu cok koyu renkte. Ve sonra yavas yavas dokuldukce altindan cikan deri gayet acilmis cillerle hatta tuylerde bile azalma oldu yaptigi yerdeki. Bana 4 seans yeteceğini söyledi. Aralik 5inde randevum var. Sunu soylemeliyim samimiy etimle oncelik bir doktor kontrolunde deneme atisiyla yapılması ve eger ki yaptirdiktan sonra 5 6 gün cok fazla disari cikmazsaniz bir hafta sonunda kesinlikle kapatici fondöten hallolmayacak bisey değil. Ve sabirla devam edilince hic fondotene de gerek kalmayacagina inaniyorum. Bu arada lazerin sivilceleri biraz tetikleyebilecegini soyledi doktorum. Kesinlikle panik olunmasin.seansi yaptirica tekradan yazarim.

    YanıtlaSil
  67. Ben de cuma akşam yaptirfim2 aralık yani çok kayhiliydim korkuyordum saolsun doktorum esmer tenli olduğumdan riskli olduğunun farkındaydı bende ilk yapılınca lekede koyuluk oldu başka ne yanma ne acı hiçbirşey sonra 2.gün kurumaya başladı doktorum uzman lisanslı sadece lazer değil bi lazer bi prp yapacak insallah kurtulurum bu arada lazerin adı pulse diye lazer tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  68. Bu arada fiyatlari okuyunca sok oldum benim seansi 200 lira cildim kolonya sursen yanar o kadar hassas ama cihaz kalitesi onemli dedi doktorum o kadar derin lekeleri yakiyor ama cilt yanmiyor doktor güzellik merkezlerindeki lazer ve diğer tekniklerin sağlıksız olduğunu söyledi bu arada soğuk kış günlerinde bepantolu cebinden çıkardı bundan başka bişey sürmenin dedi

    YanıtlaSil
  69. Merhaba filiz hanım nerde yaptırdınız acaba?

    YanıtlaSil
  70. Meraba arkadaslarim abilerim sizin icinizi rahatlatacak gercekleri soyleyim bende 22 aralikta ilk seansimi yaptirdim kesinlikle acılı bir işlem ve yaptirdiktan sonra pisman olacak dereceye gelebilirsiniz benim gibi yuzum hep boyle kirmizi kalcak izler kalcak diye endiselenceksiniz bende oldugu gibi ve 1 hafta icinde hic birsey kalmiyor yuzunuzde cok
    rahatliyosunuz mutlu oluyosunuz bir seans az da olsa yanagimda daki sivilce izlerini azalltti akliniz varsa sonuna kadar gidin iyi olana kadar ben 3 veya 4 seans daha yaptiricam kesinlikle cunki gecicegini biliyorum bigun bende rahat rahat cikip gezicem herkezin gonlu rahat olsun geleceginizi lazer kurtarabilir kesinlikle bende 3 4 yildir az cekmedim bu psikolojiyle gezme yi utancimdan eve kapanmayi bunu yaşayan bilir kimse anlayamaz herkez sizi normal gorebilir ama sizin icinizde yasadiginiz o huzünü sadece bu psikolojideki insanlar bilir icinizden olacak deyin kesinlikle guzel düsünün mutlaka güzel bi yuze sahip olcaksiniz isyan etmeyin sabredin mukafaatini alicaksiniz bizi bizden iyi bilen Rabbim elbet guzel gunleri gostericek hepiniz rahat olun caninizi sıkmayin sakin guzel düsünun guzel olsun moraliniz yuksek olsun hep hayirli gunler ��

    YanıtlaSil
  71. Merhaba kizlar bugun bende ilk seansimi yaptirdim 1 2 saat yanik hissi oldu ama sonra gecti yuzum kanamalar oldu minik minik doktor bunun iyi birsey oldugunu ne kadar derine inebildiklerini soyledi ama sizinde fikrinizi almak istedim biliyomusunuz normalmi bu durum

    YanıtlaSil
  72. Sevgili arkadaslar,ilk seansimi 2014 aralik ayinda yasadim.roze hastaligindan kalma izlerim,sivilce izlerim,gunesten harita kivamindaki kara izlerim,kullandigim antibiyotiklerden,merhemlerden olusan hasarlarimla basladim,...cok takintili yillar yasadim...bu yillarin acisini f.lazer ile bir gidimda olsa saglikli cilde kavusmak icin yaptirdim.ruhsal cokuntumun acisindan daha cok aci veremezdi bana.ilk seansin sonunda mucize beklemedim.en dusuk derecede islem yapildi.kizardim,canim yandi,kanama oldu(4.gun iyiye dogru gittim)40 gun sonra 2.seans gerceklesti bir tik daha derece artti...yine ayni sekilde iyiye dogru gittim.50gun sonra 3.seansim yapildi(doktoruma cok inandim)her gun kendisiyle,islemden sonra fotograflarimla asamalari paylastim,sonraki yil 2 seans yapildi...aynaya baktigimda %50 iyilesme kaydettigimi gordum ciddi bi oran benim icin...gunesten tirim tirim kaciyorum,yaz kis gunes kremi kullaniyorum...zahmetli,acili,yanmali,igne batma hisli,kasintili,uykusuz,keyifsiz,armut gibi sis bi suratla eve kapaniyorsunuz.
    1 hafta sonra ise geri donebilecegim(herkesin bunyesi farkli)cok ozenle,sabirla doktorunuzun talimatlarini uyguluyorsunuz.gercekten buna ihtiyaciniz varsa cekeceginiz aci bir hic,korkmayin!ve 6.seansim 1 aralik 2017 de yapildi.cildim guclenmis,kanamam olmadi.sistim 2 gun inmedi,panik yapmadim.bu sefer cok yakildim, vucudumun verdigi tepki cok normal.iki gece kisa sureli titreme nobeti gecirdim,doktorumla her gun irtibat halindeyiz.bi sonuc yazabilmem icin bu seanstan en az 3 ay gecmesi gerekiyor.illa ki bi asama kaydedicem daha saglikli bi cildim olucak,tembel hucreleri azicikta olsa calismasini saglamak da tedavinin olumlu yonu.destekleyici tedavi icin prp yi de deneyecegiz.simdiden cok gecmis olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  73. İyi günler benımde yüzümde sivilce cukurları var. Doktorum erbıum yaglı fraksıyonel lazer yapılıp 3 hafta sonta cukurlara dolgu yaparız drdi sizin fikriniz nedir ? Birde kızarıklık ıcın kapatıcı işe yararmı malum okulum var

    YanıtlaSil
  74. Kimse doğru dürüst yorum yazmamış. Herkes ilk günlerden, ilk haftadan bahsediyor. Takıntılı olduğum için bir kaç hafif çukur yüzünden tüm yüzüme yaptırdığım fraksiyonel co2 lazer sonrası 2.ayımdayım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. İyileşme felan yok daha da kötüleşme var. İlk haftadaki bebek yüzünden bizene arkadaş. Şuraya 3 6 ay sonrasını yazın . !

    YanıtlaSil